24 Temmuz 2012 Salı

Facebook Reklamlarından Kurtulmak 2012 [Videolu Anlatım]


Merhabalar arkadaşlar,
Biliyorsunuz ki şu aralarda çıkan zayıflama hapları vs. reklam konularından gerek kendi profilim olsun bir çok kişide görmeye başladım.
İlk önce temizliyordum ve 3. şahıs reklamlarını hiç kimse yapınca sorunu çözmüştüm.
Lakin Facebook sayfalarına sızana kadar hergün bir şürü kişi sayfa’ya reklam yapıştırmaya başladı ve bende bu bilgiyi paylaşmak istedim.
İlk önce adım adım gidelim. (Anlamayanlar için video mevcut)
1-) Facebook hesap ayarlarımıza giriyoruz.
2-) Sol köşedeki Facebook Reklamlarına tıklıyoruz.
3-) Üçüncü şahıs reklamları ayarını düzenle‘ye tıklıyoruz.
4-) Buna ileride izin verirsek, bilgilerimi şu kişilere gösterin: Hiç kimse yapıyoruz.
Sorun kökünden çözülüyor. :)
Anlamayanlar İçin Video;




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder